Online public relations

  • Autor: David Phillips
  • Cena: 90 Kč

Popis

Grada, 2003, Praha, brožovaná, 215 str., pěkný stav. Autor ukazuje, jak těm, kteří umějí toto mocné medium využít, nabízí internet neomezené možnosti. Zároveň upozorňuje na to, že internet může pro firmu znamenat významnou hrozbu, pokud nejsou její aktivity v této oblasti vhodně řízeny, monitorovány a koordinovány. Dokazuje, že díky internetu se vztahů s veřejností účastní každý pracovník, a dává návody, jak se s tímto faktem organizačně vyrovnat a ochránit reputaci společnosti. Zabývá se integrovanou komunikací, surfingem, monitorováním a mapováním online výskytu, hledáním partnerů, zasahováním vnitřního a vnějšího publika, užíváním e-mailu, vztahovým marketingem. Kniha je určena nejen specialistům PR, ale každému, kdo alespoň někdy jménem společnosti komunikuje