Foto Vladislav Neužil Originální fotografie, 70-tá léta, 17 x 24 cm, při natočení na světle 3 malé škrábance ve spodní části, na rubu autorské razítko.
Pavel Císař Fotografuje profesionálně od roku 1969, z toho cca 20 let (1969 – 89) jako externí fotograf Československé televize. Po roce 1990 fotografoval 7 ročníků Mezinárodní soutěže Pražské jaro, první roky existence ODS, mítinky, tiskovky a sjezdy (z let 1991- 97) pro Hlavní kancelář ODS, v 90.letech portrétoval mnoho osobností tehdejšího kulturního, hospodářského a politického života i některé členy vlády. Pracoval také na řadě katalogů pro hotely, cestovní kanceláře, restaurace, průmyslové podniky, výtvarníky, malíře, sochaře a architekty. Jeho fotografie byly použity v mnoha časopisech, publikacích a obrazových knihách (Dějiny města Litoměřic – 1997). Rozměr 18 x 23 cm, na rubu autorské razítko, dobře zachováno
Jiří Vašků Jiří Vašků se narodil 11. března 1948 v Praze. Vystudoval fotografii na lidové konzervatoři v Ostravě, Institut výtvarné fotografie při Svazu českých fotografů a filmovou kameru při Československé televizi. Působil jako spoluautor a kameraman při studiu nekomerčních filmů, jehož byl spoluzakladatelem. Získal několik ocenění na různých filmových festivalech v Československu i v zahraničí . Současně se věnoval fotografii, pracoval externě pro různé časopisy jako fotoreportér. Uspořádal několik desítek vlastních autorských výstav v Čechách, na Slovensku i v zahraničí. Rozměr 11 x 24 cm, v levém horním rohu náznak lomu, jinak pěkný stav
Fotograf Jiří Macht Narozen 5.6.1977 v Praze. Jeho první publikované fotografie vznikaly ještě na základní škole. V roce 2003 ukončil studia na FAMU - obor fotografie s titulem MgA. Během studií nejvíce spolupracoval s profesorem Vojtěchovským a docentem Rajsíkem. Vydal dvacet autorských kalendářů. Dosud má za sebou 30 autorských výstav a jeho práce jsou zastoupeny ve sbírkách v Evropě, USA a Asii. Rozměr 18 x 24 cm, na rubu autorské razítko a přípis ADAST, pěkný stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění. Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.Rozměr 23 x 17 cm, perfektní stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění. Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.Větší originální fotografie, rozměr 23 x 16 cm. Krásný stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění. Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.Větší originální fotografie, rozměr 23 x 16 cm. Krásný stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění. Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.Větší originální fotografie, rozměr 23 x 16 cm. Krásný stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění. Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.Rozměr 24 x 18 cm, pěkný stav.
Jaroslav Balzar (1894 - 1945). Fotograf který vlastnil jeden z nejvyhlášenějších fotografických ateliérů v předválečné Praze. Přesto o něm dnes již nikdo nic neví a kromě několika fotografií v muzejních sbírkách a časopisech po něm z jeho tvorby téměř nic nezůstalo . V bohatých archivech Uměleckoprůmyslového musea je mnoho doposud nezpracovaných a neznámých pokladů, jejichž představování se tato instituce systematicky věnuje. A tak přišel na řadu i Jaroslav Balzar. V jeho ateliéru v centru Prahy se s oblibou nechávaly fotografovat hvězdy předválečného filmu i sportu. Balzar jim, jako jeden z mála, dokázal vytvořit podobizny s nádechem velkosvětského lesku. Z torza jeho prací lze usoudit na dokonalou ateliérovou práci se světly i precizní dílo v temné komoře. Dokladem toho jsou nejenom ateliérové portréty, ale i umělecké akty, na které si v tehdejší době troufl málokdo. Balzar se spřátelil s mnohými význačnými osobnostmi tehdejší společnosti. Mezi nimi byl na prvním místě Vlasta Burian, díky přátelství k němu v dobovém časopise Ozvěny Vlasty Buriana tvořil pravidelně titulní stránku z fotomontáží hercových fotografií.Bohužel, kariéra tohoto vynikajícího fotografa skončila předčasně a tragicky. Krátce po skončení druhé světové války, kdy propukla nespravedlivá štvanice na některé umělce, zejména Balzarova blízkého přítele Vlastu Buriana, rozhodl se Jaroslav Balzar pro dobrovolný odchod ze světa. Jeho dcera, která po něm vedla atelier, v roce 1948 odešla do zahraničí a s ní veškerá práce tohoto fotografa upadla do zapomnění.Rozměr 20 x 29 cm. Pěkný stav. Vlevo dole slepotisk Atelier Balzar.
Upomínku 30ti letého trvání vlastenecko dobročinné Obce Baráčníků, Nový Smíchov 1895 - 1925, stará fotomontážní fotografie adjustovaná na bílé lepence, 17x22cm.